Trochę koloru!

Posted on 15:17 by

Jak dawno nie było u mnie kolorów ! w każdym razie tak mi się wydaje, że wieki temu :)
Ostatnio zakupiłam parę pięknych odcieni z firmy Kobo i catrice i bardzo chciałam stworzyć makijaż z ich użyciem. I oto powstało turkusowo- miętowe oko i mroczne usta. Mój nowy ulubieniec- pomadka z Inglot nr 436, która jest odpowiednikiem Stone z Maca. Na kościach policzkowych fenomen ostatnich miesięcu- cudowny rozświetlacz z Secret <3 Na linię wodną nałożyłam białą kredkę z NYX a następnie cienkim pędzelkiem pigment z Kobo w kolorze turkusu. 





Kosmetyki:
podkład- Loreal true match  nr 16N 101
puder sypki- Wibo Diamont skin iluminating loose powder - puder z kolagenem
korektor pod oczy mineralny - Golden Rose
baza pod cienie- NYX milk shake
cienie do powiek - Catrice nr 910 my mermint (mięta), paletka Secret hot colors hyper energetic, pigment kobo nr 408 cornflower(turkus), paletka Zoeva naturally yours
kredka do oczu(czarna)- Inglot kohl 
kredka na linię wodną - Nyx milk shake + pigment Kobo nr 408
eyeliner- Golden rose mettalic style liner black
sztuczne rzęsy- red cherry nr 217
kredka do brwi- essence light brown
pomada do brwi w żelu - Inglot nr 12
bronzer- Vita liberata
róż- The balm instain hounstooh
rozświetlacz- Secret face illuminator powder
pomadka do ust- Inglot nr 436
Tags :

7 komentarzy: Leave Your Comments

  1. ciekawy makijaż, podobają mi się usta!
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co jak co ale dla mnie usta wyglądają po prostu fenomenalnie! Uwielbiam tego typu "mroczne" odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow makijaż obłędny:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O wow, makijaż mistrzostwo! *.* Piękny <3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam niebieski na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)