Kreatywno-kolorowo

Posted on 13:09 by
Aaa..zaszalałam  :) Dawno nie robiłam kolorowego, kreatywnego makijażu i w końcu się wyżyłam! Jak to podsumowałam już po zmalowaniu- taki tam makijaż na randkę ;) Na ustach pomadka z Golden Rose, która robi szał- albo się ją kocha, albo nienawidzi.. ja pokochałam <3








Kosmetyki:
podkład- Revlon colorstay do skóry normalnej/suchej nr 150
puder- bambusowy Hean nr 500
brwi- czerwony pigment Kobo + dureline + konturówka w żelu (pomada) Inglot nr 13
cienie- żółty Kobo nr 146, pomarańczowy Kobo nr 147, czerwony Inglot nr 366, ceglasty Kobo nr 142, czarny Zoeva yours naturally, brązy- Morphe brushes 350, zieleń w kąciku Inglot nr 412
baza pod cienie- kredka NYX jumbo milk
eyeliner- Golden rose black style liner
rzęsy- Aliexpress
kredka czarna- Inglot khol
brązer- brązowy cień Sigma + Vita liberata 
róż- Zoeva he loves my maybe
rozświetlacz- my Secret
pomadka- Golden rose liquid matte lipstick nr 10 + czarny cień

Tags :

15 komentarzy: Leave Your Comments

  1. Dawno żaden makijaż nie zrobił na mnie takiego wrażenia wow dobra robota jak nauczylas się robić makijaż? Jak się zaczęło?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kolorystyka, ciepłe oczko i "trupie" usta rewelacyjnie wyglądają razem

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem tego zachwytu nad tym kolorem ;)
    Makijaż oczu przepiękny ! Zaszalałaś i super wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej piękny makijaż ;) świetna robota ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie - kolorowo i oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się podoba kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  7. kreatywnie- kolorowo ;) nie kreatywno

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kolorystyka, makijaż bomba! Uwielbiam takie kreatywne Makjaże :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)