*Powiew wiosny- tutorial*

Posted on 19:40 by
Mam dla Was bardzo prosty, kolorowy ale jednocześnie delikatny makijaż na nadchodzącą wiosnę.

Zrobiłam tutorial. Mam nadzieje, że jako tako mi to wyszło.

*Makijaż może wykonac każda z dziewczyn gdyż jest bardzo prosty* :)

1. Na całą powiekę nakładamy bazę w postaci białej kredki.


2. Na wewnętrzną częśc powieki aplikujemy różowy cień.

3. W środek powieki wklepujemy jasno zielony kolor.

4. Zewnętrzną częśc zaznaczamy ciemniejszym i bardziej jaskrawym odcieniem zieleni- wszystkie kolory łączymy ze sobą.

5. Na dolną powiekę aplikujemy seledynowy cień, a wewnętrzny kącik oka zaznaczamy jasnym, perłowym pigmentem.

6. Wzdłuż górnej i do połowy dolnej linii rzęs malujemy cienką czarną kreskę, a na linię wodną nanosimy białą kredkę.


7. Tuszujemy dolne i górne rzęsy.






Tags :

20 komentarzy: Leave Your Comments

  1. Ślicznie wyglądasz :) co to za szminka??

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie w nim wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaaki słoodki <3 musze go jutro wypróbować na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. co za piękny make-up!:) na gwiazdkę dostałam paletę od ukochanego, więc może go wypróbuję, bo niezmiernie mi się podoba! : )

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie swiezo wiosennie slicznie Ci w tym makijazu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo wiosenny i bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. do twarzy Ci w takim makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDO! i w dodatku mietowe <3 piekny pastelowy makijaz

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny, może nawet skopiuję, ale zastąpię czymś różowy,bo moje oczy wyglądałyby na czerwone ;) b. mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny makijaż ! :) dodaję do obserwowanych :D na pewno się tu dużo nauczę ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały! Dziś zrobię podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę powiało wiosną :) makijaż wygląda świeżo i promiennie - super!

    OdpowiedzUsuń
  14. o proszę znalazłam Cię też tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wooow zazdroszcze ci tak nieskazitelnej cery. Piekny makijaz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie super!!!! Uwelbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)