POLSKA!

Posted on 19:15 by
W związku z *Euro2012*  nie wypada nie zrobic makijażu w naszych pięknych, polskich barwach :)
Bo przecież wszyscy kibicujemy Polsce.. pomimo wszystko, a więc..*makijaż kibica* :)









P.S. Jest mi niezmiernie miło Was poinformowac, że zostałam wybrana *ambasadorką firmy Golden Rose* . Kurcze tak się cieszę, że sobie nie wyobrażacie  :D Jestem bardzo zaskoczona a jednocześnie przeszczęśliwa :) dziękuję wszystkim którzy we mnie wierzyli...




Tags :

29 komentarzy: Leave Your Comments

  1. a usta czemu nie bialo czerwone ? ;> nie w moim stylu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ta bel wyglada bardzo ciezko,czy to sama kredka? ale powiem Ci,ze to chyba najfajniejszy i najciekawszy makijaz inspirowany naszym krajem jaki ostatnio widzialam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to biały eyeliner w inglota i na to wklepany biały cień :)

      Usuń
  3. Ale fajowy makijaż ;> Ogromnie mi się podoba! SUper :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny! jakiej firmy róż masz na policzkach? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalny i drapieżny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, masz zmysł do robienia makijaży :)
    pięknie

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej, ale tu się dzieje! Fajny zew kącik, ale jednak czerwień na linii wodnej to ryzykowny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje!!!

    a w makijażu mi troszkę nie pasuje ten czarny dymek;)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje !
    zazdroszczę Ci tego jak malujesz ! wszystko idealnie! piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :)) Widzę,że wszystkich opętało Euro :D Ja wyjątkowo makijażu na ten czas w naszych barwach nie robię ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba ten makijaż, bardzo :) świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo odwazny tylko na mecze ale wykonany profesjonalnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny makijaż, zazdroszczę perfekcji ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. zaszalałaś z tymi kreskami, bardzo pomysłowy mejkap! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Brawo !!! rewelacja nawet układ kolorów jest zgodny co do naszej flagi :) Co po niektórzy kibicują Indonezji :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam masz niesamowite makijaże, podziwiam cię.
    Też mam bloga który będzie dotyczył makijażu, ale dopiero zaczynam na nim blogować,
    ale bardzo zapraszam: iza-makeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. zbyt przesadzony jak dla mnie, ale jezeli chodzi astyzm to tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez tak uwazam... niepotrzebnie te czarne kreski. wyglada to upiornie

      Usuń
  19. cudownie Ci to wyszło!
    ;D talenciara!

    OdpowiedzUsuń
  20. a mowia ze kolor czerwony powoduje ze oko wyglada na zmeczone, a tu prosze wszystko pieknie i na swoim miejscu, uwielbiam twoje oczy i to w jaki sposob je podkreslasz:)

    OdpowiedzUsuń
  21. bajeczny bajeczny!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne makijaże:-) Zapraszam na mojego nowego bloga: http://glamourka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog!
    zapraszam do mnie: http://theworldoffashionbrunette.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)