*Bakłażan*

Posted on 16:39 by
Dzisiaj postawiłam na *blask zarówno na oczach jak i na ustach!*

Na powiekach pięknie mieni się zielony, sypki cień. Całośc wykończyłam matowym, fioletowym odcieniem i odrobiną matowego różu. Obrysowanie oka czarną kredką i sztuczne kępki przy kącikach oczu robią z makijażu propozycję na wieczór.


Na ustach nałóżyłam ciemno fioletową szminkę i odrobinę fioletowego błyszczyku. 
















                                                   *Zoom na usta*

Golden Rose:
pomadka- Classics Perfect Lasting Lipstick 153
błyszczyk- Multicolor Diamonds 15
































*Kosmetyki* :
podkład- Astor Anti Stress&Lift nr 300
puder- Secret loose Powder
bronzer, rozświetlacz - Kiko Duo 01
róż- Loreal Hip  Thrilled 892
cień sypki- Golden Rose Pearly Loose Eyeshadow 108
cienie- paletka Pupa  M138
tusz do rzęs- Yabaolian Double Wear black





Buziaki ;*

Tags :

35 komentarzy: Leave Your Comments

  1. Za każdym razem zachwycam się Twoimi makijażami, są perfekcyjne! Kreski, cieniowanie czy nawet sam podkład + bronzer. Wszystko jest zawsze idealne. Masz talent godny pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż wyszedł śliczny, ale nie zmienia to faktu, że wolę Cię w mniej ciemnych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż, jak zwykle:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana ostatnie zdjęcie rozwala,piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny makijaż ♥ ostatnie zdjęcie jest najlepsze ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pełnym uśmiechem wyglądasz jak nie Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na ostatnim zdjęciu wyglądasz bosko!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny makijaż, kolorystyka faktycznie taka bakłażanowata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten bakłażan :D

    http://timeforpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ale Ty jesteś fotogeniczna ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie jednak bardziej podobasz mi się w delikatniejszych i jaśniejszych makijażach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja Ci zazdroszczę urody :D A makijaż cudny :))

    OdpowiedzUsuń
  13. slicznie a oczyska to masz cudowne zazdroszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś uroczą istotką, wiesz? :>
    piękny makijaż, każda jego składowa

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny makijaż, bardzo ładnie Ci w nim i również ładnie jak się uśmiechasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uśmiech wreszcie! :D Piękny makijaż, kolory fantastyczne!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie, a te oczy... po prostu umarłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny makijaż, a jeszcze piękniejsza Ty <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki przepiękny makijaż :)! Szkoda, że nie zostałaś twarzą Bell, byłaś moją faworytką :)!
    Do zobaczenia na spotkaniu w Krakowie :)!

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny, a tobie w nim bosko.

    obserwuje i zapraszam
    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. chciałam się zapytać czy to Twoj naturalny kolor włosów,czy farbowany??pozdr,raz jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  23. normalnie nie poznałam Cię na pierwszym zdjęciu! zdecydowanie częściej powinnaś się uśmiechać - masz śliczne ząbki i uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz wielki talent :) od dziś z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. spodobało mi się u Ciebie, więc obserwuję:) ja też dzięki YT wiele się dowiedziałam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)