Kolory tęczy- * Czerwień*

Posted on 21:43 by

Zawsze chciałam zrobic cykl makijaży ale nigdy nie miałam pomysłu na ich tytuł.
Oświeciło mnie :)

Będę robic makijaże w konkretnych wszystkich kolorach tęczy po kolei..
Wszystkich chętnych zapraszam do przyłączenia się do zabawy!

Na pierwszy ogień idzie *CZERWONY*

Makijaż bardzo, bardzo prosty. Na powiece jeden kolor i zaznaczona linia rzęs metalicznym ciemno szarym eyelinerem. Czerwień to bardzo niebezpieczny odcień na powieki, nie pasuje do każdego i często można uzyskac efekt podbitego, zmęczonego oka. Dlatego dolną powiekę nie "męczyłam" tym kolorem.
Makijaż zdecydowanie nie jest make up'em dziennym.
*Nadaje się jedynie na wieczór* i to dla bardzo odważnych osób. A najlepiej sprawdza się przy make up'ach *artystycznych do sesji zdjęciowych.*
Chociaż ostatnio miałam okazję pomalowac pannę młodą na ślub dodając odrobinę czerwieni i powiem Wam, że efekt bardzo mi się podobał. Trzeba nauczyc się tego koloru, nie jest taki zły na jaki wygląda :)


 







Kosmetyki:
podkład-Calvin Klein 201 soft beige
bronzer-Essence sun club blondes 01 natural
róż-Inglot freedom amc 55, paletka sleek sunset
baza pod cienie-kobo
cienie- Inglot matte 366
eyeliner- Golden Rose style liner metallic 16
kredka- Revlon high dimgknsion eyeliner 02 steel flash
tusz- Golden Rose Maxim Eyes black
pomadka- Golden Rose perfect shine lipstick 207


Tags :

14 komentarzy: Leave Your Comments

  1. Rzeczywiście bardzo odważny makeup!
    Jestem bardzo ciekawa, jak wyglądał makijaż ślubny z użyciem czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie odważyłabym się wyjść w takiej ilości czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. odwaznie, ale wewnetrzny kacik mi sie nie podoba, cos tu nie zagrało ;) pomysl fajny na zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odważnie. Jak sobie raz pomalowałam na czerwono, to kolor podbił zmęczenie moich oczu:D

    OdpowiedzUsuń
  5. no cudnie !! podoba mi się ten makijaż!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie! ale masz dużo miejsca na powiece do malowania, nic tylko ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny, ale faktycznie nie na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tobie w czerwonym ładnie, mi już nie koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo odważny, ale efekt wspaniały. Uwielbiam Twoje makijaże i chcę więcej!! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny makijaż, jednak kolor bardzo odważny, na specjalne i wyjątkowe okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny makijaż! bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. czerwień została okiełznana ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny makijaż, ale Ciebie wolę w delikatniejszych kolorach :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie! Bardzo żywe kolory! Aby jednak bardziej podkreślić rzęsy polecam wypróbowanie pogrubiającego tuszu do rzęs Mabeline colossal 100 black: http://www.maybellinetrends.pl/colossal-100-maskara/shade/309/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)