Francuski warkocz

Posted on 22:05 by
Dzisiaj mam dla Was kolejną fryzurę, którą wykonała na moich włosach przyjaciółka Paulina :) To ta sama co często robi takie dzieła na mojej głowie. Przy okazji chciałabym Was zaprosić na Jej bloga, którego niedawno założyła i na którym możecie zobaczyć nie tylko fryzury z moich włosów. Będzie także pisać o pielęgnacji, można będzie spotkać tutoriale jak wykonać takie cudeńka na własnej głowie :D

Paulina dopiero się rozkręca, mam nadzieję, że spodoba Wam się jej blog
:)



 
 
Fryzura w której się absolutnie zakochałam! :)






Przy okazji chciałam Was poinformować, że mój blog bierze udział w konkursie na bloga roku:)

Wszystkich chętnych, którzy lubią mnie odwiedzać serdecznie zapraszam do głosowania
(SMS o treści G00025 na nr. 7122 )
Za każdy głos serdecznie dziękuję !! :)

Nie liczę na cuda, ale będzie mi strasznie miło gdy otrzymam Wasze poparcie :)

                        Buziaki ;*
Tags :

34 komentarze: Leave Your Comments

  1. Łaaaaaaaaał! O kurcze, też bym chciała tak umieć :) Ślicznie wyglądasz:* Lecę na jej bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ to efektownie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wygląda taki warkocz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!

    Podłączam się pod powyższe zachwyty...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie to wygląda i wbrew pozorom nie jest wcale trudne :) mam młodszą siostrę z długimi włosami więc nauczyłam się "to i owo" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! W życiu bym takiego nie zrobila ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna fryzura:) Obie tworzycie zgrany duet:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ślicznie:)Na swój ślub bym mogła być tak uczesana:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna fryzurka wyglądasz slicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. coś pięknego :> uwielbiam wprost takie upiecia

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę umiejetnosci :) Ja nie umiem wogole moich wlosow wystylizowac :)

    OdpowiedzUsuń
  12. na takich wloskach mozna cuda tworzyc, piekny warkocz!

    OdpowiedzUsuń
  13. slicznoto! nawet lysa bylabys piekna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Komuś to może bym jeszcze zrobiła...ale ja bym chciała sama sobie zrobic takie cudo na głowie...:)

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja nawet warkocza nie umiem dobrze zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo roboty przy tym zapewne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny ten warkocz! Już przechodzę na bloga Pauliny i dołączam do obserwatorów :) zdolna z niej bestia :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny i bardzo efektowny:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super :) Ja nie umiem takiego zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, genialna fryzura! i masz ładne oczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)