Metamorfoza Mileny

Posted on 17:31 by
Bardzo dawno nie pokazywałam Wam metamorfoz na moim blogu więc dzisiaj zaprosiłam jedną z moich przyjaciółek- Milenę, na małą sesję zdjęciową. Podzwiajcie efekty bo to były na prawdę dobre zdjęcia, a w roli głównej znakomita modelka, która przy okazji uratowała mi życie przynosząc z apteki leki podczas gdy choroba rozłożyła mnie w łóżku :(

Przed:




Po:










Smoke eye przy takich oczach to wręcz koniecznośc, szczególnie mając tak długie i gęste rzęsy. Pięknie podkreślił ich kolor. Postawiłyśmy na jasne, błyszczące usta i mocno wykonturowaną twarz. Makijaż idealny na każdą imprezę !

Mam nadzieję, że metamorfoza Wam się spodobała :)



Buziaki :*
Tags :

30 komentarzy: Leave Your Comments

  1. Bardzo podoba mi sie ten makijaz;)
    Bardzo pasuje do urody dziewczyny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna dziewczyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG!!! Ja będę przez całe życie podziwiać Twój talent Oluś :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał!!! Cudowna metamorfoza!!!:) I zdjęcia pierwsza klasa!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita metamorfoza! jak dwie zupełnie różne dziewczyny ;) świetnie podkreślone oczy i wymodelowana twarz

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiekna maetamrfoza pasuje jej takimakeuup !

    OdpowiedzUsuń
  8. Oko super!! Też poproszę o taką przemianę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. wow mega :D zazdroszczę Milence :)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! Great pictures!! <3
    Love the result!

    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow niezła metamorfoza:)Masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo udana metamorfoza :) przyczepię się tylko do brwi, ja bym je trochę bardziej podkreśliła

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja :) niby nic :) a jak wiele zmienia :D

    OdpowiedzUsuń
  14. trzeba przyznać że wyszło rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna metamorfoza! Ależ ona ma oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny makijaż, wszystko ładnie podkreślone. Makijaż na prawdę potrafi odmienić twarz, ale również dziewczyna na zdjęciu bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zjawiskowa !!!
    i zdrówka zyczę prosto z łożka gdzie zmagam się z temperaturą 38,7... :(

    Zapraszam do siebie,
    ja dopiero zaczynam
    http://littlemisssgrace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia, metamorfoza udana :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie ;O
    http://inspireeed.blogspot.com/ zapraszam ! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. piekna! makijaz moze zdzialac cuda;)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny makijaż, zresztą bez niego też śliczna dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super:)
    http://pieknadlasiebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie to zrobiłaś, brakuje mi tylko poprawienia troszkę brwi.
    Buzka :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)