Elizabeth's evening look

Posted on 17:50 by
Makijaż i paznokcie mojego wykonania :) Na twarzy cienie w brązach pasujące do każdej urody, kreska namalowana eyelinerem podkreślająca charakter, czerwona pomadka idealna dla szatynek. A paznokcie? W najmodniejszych kolorach tego sezonu czyli połączenie bieli i szarości. Satysfakcja gwarantowana :P








Kosmetyki:

podkład- Rimell Wake Up 100
puder- Synergen 05
korektor pod oczy- Essence stay all day 20 soft beige
bronzer- Golden Rose terracotta stardust 101
róż- Elf mineral blush plum
rozświetlacz- Era minerals radiance iluminizer 10s
baza pod cienie- Kobo
cienie- paletka Sleek ultra matts , Era minerals cienie sypkie Jewel nr J11, Twinkle nr T10
kredka do oczu (dolna powieka)- Sephora jumbo liner nr 22
tusz- Max Factor 2000 calories
eyeliner- Catrice liquid liner 010
brwi- cienie z paletki Sleek ultra matts
konturówka- Classics lipliner 320
pomadka- Golden Rose velvet matte lipstick 17
błyszczyk- Golden Rose  pearl gloss 09

Paznokcie:
hybrydy Estetiq nr 3 i 54










Tags :

4 komentarze: Leave Your Comments

  1. ostatnio uwielbiam klasyczne makijaże i ten bardzo przypadł mi do gustu :-) śliczne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż, a paznokcie też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne paznokcie. Też takie chcę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż bardzo ładny choć ja nie lubię rozświetlacza Era Minerals bo za bardzo mi sie twarz blyszczy. Wole Silk Glow od Earthnicity bo daje delikatną poswiate :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)