Paleta Sleek Del Mar vol.2 + matowa pomadka Sleek

Posted on 17:52 by
Bardzo lubię kosmetyki marki Sleek. Ich paletki z cieniami są mocno napigmentowane i mają piękne kolory. Poza tym są niedrogie. Dzisiaj przedstawię Wam jedną z takich palet, moją najnowszą Del Mar vol.2. oraz matową pomadkę w płynie.



Paleta Sleek Del Mar vol.2


Kolory są niewiarygodnie letnie :) Cienie się nie osypują, jednak należy uważać na matowe ciemne kolory bo te czasami można znaleźć w niewielkiej ilości pod oczami. Jednak wystarczy ostrożnie je nakładać aby tego uniknąć. Polecam nakładanie cieni na białą, wklepaną w powieki, kredkę. Jedyne co mam jej do zarzucenia to słabsza pigmentacja. Bo przecież Sleek słynie z mocno napigmentowanych cieni. Dlatego wierzę, że trafiła mi się jakaś feralna sztuka ;) Swatche są wykonane na bazie Kobo. Cena jak na Sleek przystało- nie wysoka :) A kolorki idealne na tę porę roku.


Możecie ją zakupić tutaj <KLIK>
cena: 39,99 zł

Pomadka w płynie Sleek Matte Me Fandango Purple


Pomadka w płynie jest całkowicie matowa. Jej zaletą jest "wbijanie" koloru w skórę ust dzięki czemu utrzymuje się wiele godzin. Kolor jest hipnotyzujący. Według mnie aplikator powinien być mniejszy wtedy można byłoby precyzyjniej zaznaczyć kontur ust. Nakładanie pomadki wymaga dużego skupienia przez to, że aplikator jest zwyczajnie za duży i nabiera za dużo produktu. Jednak efekt jest powalający i trwały dlatego warto się trochę pomęczyć ;)

Możecie ją zakupić tutaj <KLIK>
cena: 26,99 zł



Makijaż wykonany opisanymi kosmetykami możecie obejrzeć w poprzednim poście <KLIK>




Tags :

11 komentarzy: Leave Your Comments

  1. mam ich jedna paletke, sleek oh so special i bardzo ją lubie :) niektore cienie sięgają już denka :D rozwalilo mi sie tylko to opakowanie :< makijaz piekny!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna paletka i cudowny makijaż. Śliczna pomadka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne cienie, cudowny makijaż .

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory idealne na lato! A pomadka pięknie wygląda na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ta paletkę - jest boska! :D Makijaż super letni! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ta pomadka to cudo ♥ i sam makijaż również!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest na mojej wishliscie ale narazie mam ważniejsze wydatki. Na pewno w końcu u mnie zagości!

    OdpowiedzUsuń
  8. paletka ma piekne kolory ale nie przepadam za matowymi cieniami Sleek :( a pomadka bomba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletka jest rewelacyjna. Cienie są piękne, mocno na pigmentowane. Długo utrzymują się na powiece. Ciemniejsze cienie nieco się osypują, ale to praktycznie jak każde ciemne cienie.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)