Purple fish - makijaż wykonany paletką bhcosmetics i pomadką z Biedronki :)

Posted on 17:47 by
Efekt rybki na oku zawsze wygląda ciekawie. Może dodać makijażowi pazura ;) Błyszczyk, który jest bardziej pomadką w płynie, zakupiłam w Biedronce. I muszę przyznać, że jest niczego sobie, a kolor powala na kolana! Cały make up oka wykonałam cieniami z paletki bhcosmetics- It's Judy time. Już wcześniej pisałam o tym kosmetyku. Nadal uważam, że cienie są bardzo dobrej jakości. W kolejnym wpisie pokażę paletkę oraz swatche jej cieni. 
A teraz zapraszam do obejrzenia makijażu! 









Na paznokciach hybryda Estetiq  (nr 47, 49) :)


Znalazłam w swoim kufrze (nie kuferku :)) z moimi kosmetykami, długo zapomniany przeze mnie róż marki Kiko. Przypomniałam sobie jak pięknie wygląda na policzkach i jakie cudowne ma opakowanie <3



Kosmetyki:

podkład- Rimmel match perefction 101 ivory + jaśniejszy Rimmel Wake up 010 
puder sypki- Hean mineralny puder bambusowy nr 500
baza pod cienie - Kobo
cienie do powiek- bhcosmetics It's judy time + czerń z paletki Sleek
biała kredka + baza na dolnej powiece- NYX jumbo milk
tusz do rzęs- Wibo growing lashes
sztuczne rzęsy- Magic girl T-29 + klej DUO
eyeliner- Wibo deep black 
cienie do brwi- paletka Sleek storm
róż- Kiko Bling blush  05 chilled pink
bronzer- Mary Kay Chiffon natural 
rozświetlacz- MUR goddes of love
pomadka w płynie- Be beauty lakier do ust nr 5 (Biedronka)




Tags :

2 komentarze: Leave Your Comments

  1. fantastyczny makijaż:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny makijaż :)
    Zapraszam do siebie: sweethings-and-moe.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)