Kim Kardashian inspired make up

Posted on 17:22 by
Czyli.. jak oszukać społeczeństwo :P Poczułam się jak oszustka kiedy wykonałam ten makijaż. I potwierdziło się moje przekonanie, że sztuka makijażu to magia. W tym looku wykorzystałam sławne konturowanie twarzy, które stosują wizażyści Kim. Gra światła i cieni potrafi całkowicie zmienić kształt twarzy bez użycia skalpela. Marzysz o szczuplejszej twarzy? O idealnym smukłym nosku? Widocznych kościach policzkowych,wyraźnym oku i ponętnych ustach? Zatem weź pędzle do make up'u i do dzieła :)





Pamiętajmy o sztucznych rzęsach, bo nasza gwiazda ma je baaaaaardzo długie. Ja chciałam, żeby całość wyglądała dość naturalnie jeżeli można tak to ująć :P i przykleiłam krótsze.





Kosmetyki użyte do konturowania:


podkład- Rimmel Wake Up 100
podkład (jaśniejszy)- Dior diorskin sculpt lifting make up
podkład w kompakcie (ciemniejszy)- Galenic 
rozświetlacz- Essence soo glow cream
 róż- Golden Rose terracotta blush on 09
bronzer- brak nazwy, zmazała się ;(
puder- Synergen 03 sand

Tak właśnie wyglądałam przed, a dokładnie w trakcie makijażu. Ta część jest bardzo ważna w looku Kardashian. Cera musi być idealnym tłem dla podkreślenia oczu i ust w stylu Kim.
Oczywiście w rzeczywistości podkład w kompakcie, który użyłam do stworzenia "cieni" jest brązowy a nie pomarańczowy :)



Reszta kosmetyków:
tusz do rzęs- Classics Lash Pumper mascara
eyeliner- Golden Rose style liner 14
sztuczne rzęsy-Temprenc eyelash 813
klej do rzęs- DUO
kredka do brwi- Classics eyebrow pencil 407
cienie- Golden Rose terracotta glitter eyeshadow 227, sleek ultra matts, Inglot: 409 pearl, 108 AMC shine, 460 double sparkle, 458 double sparkle
kredka do powiek- Sephora jumbo liner 22, NYX jambo pencil milk
kredka na linię wodną- Astor black
baza pod cienie- Kobo
konturówka do ust- Classics waterproof lipliner 326
pomadka- Golden Rose Rich color lipstick numer zmazany:(
błyszczyk- no name

Przed i po:




Tags :

6 komentarzy: Leave Your Comments

Dziękuję za każdy komentarz! :)