*Makijaż Emma Watson*

Posted on 14:00 by
Dzisiaj mam dla Was makijaż, który Emma nosiła na jednym z ostatnich wyjśc na czerwony dywan. Dużo dziewczyn już odzwierciedlało ten look.. Mnie też się bardzo podoba dlatego postanowiłam przedstawic Wam swoją wersję. Mam nadzieję, że się podoba :)










































Swoją drogą uwielbiam urodę tej aktorki. Jest śliczna :)

Tags :

16 komentarzy: Leave Your Comments

  1. wow, kobieto masz talent! i trochę przypominasz mi Adę Szulc z x-factora. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obu Wam nie sluzy ten makijaz oczu i macie bardzo dziwne cierpiace miny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rany jest przepiękny! Mnie się podoba szalenie. Myślę, że świetnie pasuje dziewczynom z opadającymi powiekami ;) Jest taki... nietuzinkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. porażka jeśli chodzi o kopiowanie makijażu... przypatrz się swojemu zdjęciu i tej na której się wzorowałaś, ale tak obiektywnie? na prawdę nie widzisz różnicy? Ty ciemne cienie zrobiłaś wyraziste, ona ma ja mniej lub bardziej roztarte(zależy, które miejsce), poza tym pod brwiami jej położono ciemne ROZTARTE cienie aby optycznie zbliżyć oczy a u Ciebie....? Jednym słowem wyglądasz jak karykatura jej. Więcej dystansu do siebie a wtedy obiektywnie sama to zauważysz. Wiadomo, każdy się uczy. Wyszedł Ci przypadkiem taki indyjski look, gdyby taki był temat postu nie pisałabym tego wszystkiego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzę zobaczyc inne zdjęcia Emmy w tym makijażu bo obróbki graficzne robią swoje a ja sugerowałam się nie tylko tym foto co tu widzisz ale czterema innymi. Zresztą absolutnie nie porównuje się do makijażystki Emmy, która jest ZAPEWNE profesjonalistką. I czytanie ze zrozumieniem: "postanowiłam przedstawic Wam swoją wersję". Gdybym chciała zrobic identyczny makijaż w kąciku znalazło by się złotko a nie detale jakie ja wykorzystałam. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. ... brak slow... albo moze wyraze swoja opinie- zdjecie Olennki jest z bliska i bardzo wyrazne, zreszta nie ma takich samych rysow twarzy i rostawu kosci jak Emma Watson- przepieknie odwzorowala jej makijaz na swojej buzce. czego sie tu czepiac? ech

      Usuń
  5. MEGA! ŁAŁ! dokładnie taki sam ! a moze to Ty ja wtedy malowalas? przyznaj sie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. olennko, makijaż jest moim zdaniem bardzo, bardzo podobny do orginalu, Emma ma tylko trochę bardziej roztarte cienie. Bardzo podoba mi się twój makijaż, świetnie go odtworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. woow wyszło super, bardzo mi się podoba, zreszta wiesz że bardzo podobne masz rysy do Emmy?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło pięknie:) bardzo orginalny i zmysłowy makijaż.
    soczewki..?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Soczewki..slepota doskwiera:p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapitalnie! Normalnie zwala z nóg!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)