*Ilussion*

Posted on 17:33 by
Hello dziewczynki,
ten oto makijaż to moja propozycja na mistrzostwa makijażu youtuba 2012 :D  (http://www.youtube.com/watch?v=SRmdw9bHaGk) Temat brzmi: *"ILUZJE"*

Czy mój makijaż jest zgodny z tematem? Zaczynam się nad tym zastanawiac ale przcież takie rozległe hasło można interpretowac na wiele, wiele sposób.. W każdym razie
*oto moja interpretacja* ;)












Makijaż oka stworzyłam przy pomocy Sleek *curacao* - na białą kredkę NYX jako baza.
Usta- fioletowa szminka *Inglot 282* + takie dziwne ozdóbki :P











Tags :

27 komentarzy: Leave Your Comments

  1. oczy wyglądają genialne :) co do ust to nie jestem zwolenniczką takich ozdób (jakoś nigdy do mnie to nie przemawiało). Ale ich kolor jest super :) Ładnie współgra z cieniowaniem oka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oczy są mega!!! wiesz mam ochote wziac udzial w tych mistrzostwahch i pewnie wezme ale na razi enie mam pomyslu na ten temat ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. oko piekne, ale usta mi się nie podobają

    OdpowiedzUsuń
  4. oczy cudowne! ale co się dziwić, skoro same w sobie są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. eeeee widze ze konkurencja nie śpi:) Ciekawa interpretacja:) Przyłączam się. Świetne cieniowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, jestem pod wrażeniem :) przy okazji, masz piękną cerę, taką gładziutką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż super, też miałam brać udział w konkursie ale cały czas się zastanawiam co by tu zmajstrować ;)
    oTAGowałam Cię jeśli jesteś chętna zapraszam do zabawy :)
    http://ksenka-owszystkimioniczym.blogspot.com/2012/04/tag-50-pytan-do-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. boski makijaz! tylko te cuda na ustach mi sie nie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak popatrzyłam na te mocne kolory to pomyślałam, że to sugarpill :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczne polaczenie kolorystyczne, uwielbiam takie ciepelko :)
    a ja zapraszam do mnie na zdjecia pracy konkursowej dla Grzee ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super makijaż. Mam prośbę mogłabyś dla mnie stworzyć 4 makijaże. Takie artystyczne. Zywioły ogień, woda, ziemia i powietrze. Prosze bardzo mi zależy :)Moge sie dodać do obserwatorów i komentować za to :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki zywy!! WOW!! piekne kolorki, a calosc wyglada oszalamiajaco

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne! a wręcz genialny jest ten makijaż i jakość zdjęć po prostu mega ;)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjecia swietnej jakosci i makijaz godny pochwaly:D
    Jakim aparatem robisz takie rewelacyjne fotki?

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż niesamowity - dla mnie mistrzostwo świata! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stunning darling!!! I looooove everything about this look :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)