Konkurs "Like a star"- zakończony

Posted on 06:23 by

Bardzo miło mi ogłosic, że w pierwszym konkursie makijażowym jaki zorganizowałam dostałam aż *49 prac* . To wielki sukces! Cieszę się, że spodobał Wam się temat.. częściej inspirowałyście się kosmosem niż lookiem gwiazdy. I chociaż kiedyś wspominałam, że nie przepadam za bodypaintingiem to Wasze prace mnie urzekły! Były naprawdę świetne i dzięki Wam zaczynam się przekonywac do takich metod makijażu :) Może niedługo sama spróbuję coś takiego zmalowac.
Mam dla Was* niespodziankę*: pula nagród została zwiększona. Do każdego miejsca dorzucam parę drobiazgów od siebie :) A jakie to już niespodzianka ..

W ogóle bardzo mi przykro, że co niektóre osoby nie potrafią czytac regulaminu. Najczęstszy błąd jaki popełniałyście to zapominałyście wysłac zdjęcia gwiazdy i jej makijażu którym się inspirowałyście. Przymykałam na to oko i szukałam w waszych wpisach na blogach tych zdjęc ale przy następnym konkursie proszę o dokładniejsze czytanie regulaminu bo inaczej będę zmuszona takie prace dyskwalifikowac. Jedną musiałam niestety unieważnic gdyż dziewczyna wysłała mi zdjęcia samego makijażu oka, bez twarzy, gdyż chciała zachowac prywatnośc ale w regulaminie wyraźnie napisałam, że make up musi dotyczyc całej twarzy.  Często musiałam też przypominac o wysłaniu mejla z pracą konkursową co strasznie ale to strasznie mnie denerwowało, bo bez mejla prac nie biorę pod uwagę a tego nie chciałam.


*Wyniki* zostaną ogłoszone za parę dni a tymczasem na moim *facebooku* możecie obejrzec *wszystkie nadesłane makijaże.*  https://www.facebook.com/pages/Make-Up-and-Dress-Up/#!/pages/Make-Up-and-Dress-Up/216540488406649 (w kolejności losowej). Niech osoby, które brały udział w zabawie sprawdzą czy są tam ich zdjęcia. Liczba "lajków" nie ma wpływu na mój werdykt który w sumie już podjęłam ale muszę się upewnic w wyborze żeby później spac spokojnie ;)  Ale oczywiście możecie wyrażac swoje opinie na temat make up'ów ale powtarzam, że nie będzie miało to wpływu na moją decyzję którą już podjęłam.

Generalnie frekwencja bardzo mile mnie zaskoczyła i pokazałyście, że warto urządzac dla Was więcej takich konkursów. Macie głowy pełne pomysłów i trzeba to wykorzystac :)
Tags :

10 komentarzy: Leave Your Comments

  1. Kochana nie chce mis się otworzyć Twój FB, pisze że nie ma takiego adresu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. usun %20 z jej adresu, który Ci się wyświetla na stronie fb

      Usuń
  2. No no.. powiem Ci, że dostałaś dużo genialnych prac :) co do podpunktu wysłania zdjęć gwiazdy na maila, to właśnie w momencie, którym czytałam regulamin byłam pewna, że było aby wysłać makijaż na maila a inspiracje gwiazdy umieścić na blogu.. ale teraz jak czytałam znowu regulamin to w sumie wydawało się jasne, że zdjęcie gwiazdy też... nie wiem skąd sobie ubzdurałam przy pierwszej propozycji, że nie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tym mailami to nie do końca tak że nie przeczytałam jakies problemy wystąpiły poniewaz np. ja wysłałam ci kilka maili z moimi dwoma pracami mam nadzieje że dotarły :D przepraszam za te utrudnienia .A co do tego linku do fb to nie działa i nie moge cie odnaleźć .:D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. instrukcja wchodzenia w ten link: klikacie w link, wyświetla wam się błąd sprawdzacie czym się różni adres który wy macie, a adres który podała Ola... usuwacie %20 ze swojego błędnego adresu i gotowe

      Usuń
  4. A może by tak nagrodzić troszkę więcej prac ?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie więcej niż 3 prace zasługują na wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  6. zapomniałam wziąć udział aaaa zła estem na siebie!!!
    współczuję Ci wyboru, bo jest dużo świetnych prac i generlanie ciężko wybierać między rpacami dotyczących kosmosu a gwiazd, bo ich porównywanie jest raczej nie sprawiedliwe...ale myślę,że dasz radę!!! ;] jest kilka na prawdę swietnych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem wyników konkursu bo wszystkie makijaże mają w sobie coś wyjątkowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez już sie nie mogę doczekać wyników bo prace były naprawde ciekawe mam kilku swoich faworytów:D A jak moge zapytać kiedy beda wyniki ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)