*Violet*

Posted on 10:44 by
Idealny odcień do brązowych oczu? Oczywiście *fiolet!*
Świetnie współgra z brązem dlatego połączyłam te kolory na powiece.

*Mój makijażowy trik:*
jeżeli chcecie żeby makijaż nabrał trójwymiarowości po prostu zaznaczcie załamanie powieki przynajmniej dwoma odcieniami brązowych cieni. To zawsze się sprawdza. A brązy pasują dosłownie do każdej tęczówki!

Bardzo podoba mi się mocne, wieczorowe smokey eyes w tym kolorze. Zawsze to coś innego niż zwykła kreska na oku
:) A że w ciągu dnia nie szaleję z makijażami, *lubię postawic na coś mocnego na wieczór.*
Przyznam się szczerze, że nie byłam przekonana do fioletowego. Ogólnie nie przepadam za tym kolorem, ale jako wieczorowy makijaż przypadł mi do gustu. 








 
Tags :

24 komentarze: Leave Your Comments

  1. A dla zielonych ocZu idealnym kolor jest? Zawsze chciałam mieć brązowe oczy :p bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Megaaa wyglądasz w tym makijażu:)
    Zresztą ładnemu we wszystkim ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiolet podkreśla świetnie, również zieloną tęczówkę ;D właśnie dzisiaj wykonałam bardzo podobny makijaż do Twojego ;) no i ja nie widzę przeciwskazań, żeby nosić taki nie tylko na wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam sie co do makijazu i slicznej buzi

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zawsze pieknie,lubie takie super roztarcia jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny makijaż - przepięknie podkreśla kolor tęczówki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz bosko. Tez muszę spróbować z takim odcieniem fioletu, bo zawsze preferowałam śliwkowy fiolet, ale ten lawendowy jest cudny

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się fiolet do brązowych oczu wygląda przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny ten fiolet...ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej od niedawna jestem obserwatorką Twojego bloga. Makijaże są przepiękne. Mam pytanie, ponieważ nie jestem urodzoną makijazystką :P, mogłabyś dodawać do takich trudniejszych makijaży opis, co po kolei trzeba robić ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealnie komponuje się z Twoją tęczówką ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się podoba! Faktycznie do brązowych oczu świetny kolor, nie wiem jak do mojej niebieskiej tęczówki, jednak na pewno nie mam takich zdolności jak Ty :)

    pozdrawiam

    ps faktycznie piękne, ciekawe makijaże u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna jesteś i masz taką ładną delikatną cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny makijaż!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny lawendowy-fioletowy makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  16. masz fantastyczne oczy zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  17. seksownie, swietnie w nim wygladasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dlaczego na każdym zdj jakie masz "z uśmiechem" nie pokazujesz ząbków?:) Gdzieś kiedyś na jakimś pokazałaś i było o wiele lepiej niż bez:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje makijaże są super!Na pewno zostanę tu na dłużej..:)pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)