Walentynkowy cutcrease

Posted on 21:45 by
Taki oto makijaż zmalowałam na konkurs u Diamante Make Up :) nazwałam go walentynkowym, bo akurat za dwa dni święto zakochanych a kolory są na tyle neutralne, że fajnie będą pasować do każdej urody. Tym bardziej, że bordowe oko jest teraz bardzo trendy. Do tego foliowy cień z Make Up Revolution w którym się absolutnie zakochałam. Na ustach kolejny trend czyli matowa pomadka w kolorze brudnego różu, druga moja miłość. Generalnie dużo uczucia w tym moim makijażu- same ostatnie miłości kosmetyczne- jak przystało na to święto :) Zapraszam do odwzorowania !







Kosmetyki:
podkład- Revlon photo ready 150 buff do skóry suchej/normalnej
puder- Hean bamboo powder hd
korektor pod oczy- Collection 2000 nr 1 fair
pomada do brwi w żelu- Inglot nr 12
kredka do brwi- Essence 05 soft blonde
korektor pod linię brwi- Wibo
baza pod cienie- Inglot
cienie do powiek- Zoeva naturally yours + Kobo nr 142 (bordo)+ Urban Decay naked3
cień foliowy- Make Up Revolution rose gold
złoto w kąciku oka- Maybelline color tattoo 05 eternal gold
eyeliner w żelu- Pierre rene czarny
kredka na linii wodnej- Inglot kohl
tusz do rzęs- Wibo growing lashes
sztuczne rzęsy- Chiny :D
rozświetlacz- Lovely gold
bronzer- Mary kay chiffon (natural)
róż- Inglot AMC 55 freedom
konturowanie na mokro- kółko Kobo
pomadka w płynie- Dose of Colors Stone



Tags :

9 komentarzy: Leave Your Comments

  1. Świetny makijaż! Jutro będę robić jakąś próbna wersję makijazu na walentynki i waham się między bordem a fioletem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny makijaż! Jutro będę robić jakąś próbna wersję makijazu na walentynki i waham się między bordem a fioletem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. <3333 jak zobaczyłam ... moja pierwsza myśl " syrena " ... przepiękny makijaż! chylę czoła !

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny i perfekcyjnie wykonany:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwyciły mnie kolory tego makijażu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż jest cudowny! :) Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)