POLSKA biało czerwoni! Euro 2016

Posted on 21:44 by
Jakże ja- wielka fanka oglądania piłki nożnej i Polka z krwi i kości, mogłabym przepuścić taką okazję i nie pokibicować naszym również makijażem? Oto moje trzy propozycje.. każda zupełnie inna, ale biało- czerwona ;) Jestem baaardzo ciekawa, która przypadłam Wam najbardziej do gustu? Piszcie koniecznie!


1.




2.



3.





Kosmetyki, użyte do tych makijaży były przeróżne, ale przede wszystkim biała kredka NYX jumbo, biały eyeliner w żelu Inglot, czerwony pigment Kobo oraz czerwony cień z Kobo :)

1. pomadka Inglot nr 436
2. pomadka Golden rose velvet matte nr 31
3. pomadka Golden rose (matowa w płynie) nr 09
Tags :

4 komentarze: Leave Your Comments

  1. Mi najbardziej podoba się numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są piękne! Podziwiam talent

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombowy biało-czerwony makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  4. ten pierwszy makijaż jest cudny :0

    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)