POLSKA biało czerwoni! Euro 2016

Posted on 21:44 by
Jakże ja- wielka fanka oglądania piłki nożnej i Polka z krwi i kości, mogłabym przepuścić taką okazję i nie pokibicować naszym również makijażem? Oto moje trzy propozycje.. każda zupełnie inna, ale biało- czerwona ;) Jestem baaardzo ciekawa, która przypadłam Wam najbardziej do gustu? Piszcie koniecznie!


1.




2.



3.





Kosmetyki, użyte do tych makijaży były przeróżne, ale przede wszystkim biała kredka NYX jumbo, biały eyeliner w żelu Inglot, czerwony pigment Kobo oraz czerwony cień z Kobo :)

1. pomadka Inglot nr 436
2. pomadka Golden rose velvet matte nr 31
3. pomadka Golden rose (matowa w płynie) nr 09
Tags :

12 komentarzy: Leave Your Comments

  1. Mi najbardziej podoba się numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są piękne! Podziwiam talent

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombowy biało-czerwony makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  4. ten pierwszy makijaż jest cudny :0

    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Bardzo wartościowe posty!
    Powiedz mi czy mialas okazje kiedys testować kosmetyki od : http://www.proto-col.pl/ Mam wielka ochotę kupić wypiekany puder i róż mineralny, ale nie mam osoby , która już testowała kosmetyki z tego sklepu? Poradź :* Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne propozycje, z przyjemnoscia obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądają :) Zazdroszczę talentu! Ja zastanawiam się aktualnie nad zabiegiem powiększania ust. Znalazłam w sieci już dobry gabinet w moim mieście - http://www.aestetica.pl/powiekszanie-ust. Czy znasz się może na takich zabiegach? Możesz mi coś doradzić?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo interesujący makijaż. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  9. 40 year old Environmental Tech Thomasina Gudger, hailing from Gravenhurst enjoys watching movies like Joe and Paintball. Took a trip to Heritage of Mercury. Almadén and Idrija and drives a Mazda2. czytaj

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)