Be brave

Posted on 15:38 by
Neonowy róż z czernią i szarością zawsze będzie szedł w parze. To niby łatwe ale jakie odważne połączenie! I nie mówimy tutaj o ciuchach :) Odważnie jest kiedy połączymy te kolory na naszej twarzy tworząc wieczorowy look. W końcu rozpoczęła się wiosna i mogłam wrócić do swojej jednej z najbardziej ulubionych pomadek Flormar L23. Miałam kiedyś mnóstwo pytań od Was co to za kosmetyk. Z racji mojego stanu (ciąża) musiałam zaprzestać stosowania odżywki Revitalash, ponieważ nie jest ona przetestowana i nie wiadomo czy ciężarne mogą je używać. Z tego powodu wspomagam się sztucznymi rzęsami. Oczywiście na co dzień ich nie noszę ;)

Powieki pomalowałam matowymi cieniami, żeby nie działo się zbyt wiele.















Kosmetyki:

podkład- Rimmel Match Perfection 101 ivory

puder sypki- Be Beauty

korektor pod oczy- Loreal perfect match1 ivory

bronzer- Miss Sporty tan so fine 002 Sunny

róż- The balm instain hounstooh

rozświetlacz- Make Up Revolution Goddes of Love

kredka jako baza pod cienie- Revlon high dimention 02 steel acier

cienie- Sleek ultra matts, Secret Matt eye shadow 519, wewnetrzy kącik- Golden Rose wet&dry eyeshadow 02

eyeliner- Golden Rose style black liner

sztuczne rzęsy- Essence

konturówka do ust- Flormar waterproof lipliner nr.230

pomadka- Flormar long wearing L23
Tags :

7 komentarzy: Leave Your Comments

  1. o łaaa, jest moc♥ świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny make-up, tylko kreska dla mnie ciut "za płaska" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś pięknego ten Twój makijaż kochana, a usta... no ideał <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ola :) Cudowny makijaż :) Zresztą ja od dawna wiedziałam, że masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny mocny makijaż !:) Oko cudnownie podkreślone ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)